1. Úvodní ustanovení

1.1: Kontaktní údaje prodávajícího

Název e-shopu: Nady (www.nady.cz)
Provozovatel: Vendula Nady Stillerová
Adresa: Vazovova 3218/11, 143 00 Praha 4
IČ: 87554721
Zapsaná do živnostenského rejstříku 24.1.2012 v Praze
Telefon: 608 227 000
Email: info (@) nady.cz
Nemám žádnou kamennou pobočku ani provozovnu.

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě dvou pracovních dnů.

1.2: Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Nady. Podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodejce Nady (www.nady.cz).

1.3: Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání (pro tyto případy mě, prosím, kontaktujte na info (@) nady.cz ).

1.3: Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4: Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

1.5: Zákazníkem se rozumí uživatel obchodu, který odesláním objednávky projevil zájem o uzavření kupní smlouvy.

1.6: Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

1.7: Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny níže. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby, vyjma doběrečného.

1.8: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Touto účtenkou se rozumí i faktura či dodací list.

1.9: Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

1.10: Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

1.11: Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

1.12: Fotografie uvedené na stránkách obchodu přesně odpovídají prodávanému zboží.

1.13: Tipy a doporučení na údržbu zakoupeného zboží najdete na blogu.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1: Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.

2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.

2.4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí domluvě skrze vnitřní poštu.

2.5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro kontakt či odeslání zboží. Odmítnout je možné také při vyprodání zboží.

2.6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky kupujícím. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.

2.7: Při odesílání objednávky má uživatel možnost zvolit platbu převodem (bankovní převod) nebo platbu dobírkou. V případě zvolení platby předem bankovním převodem musí být objednávka uhrazena do 10 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.

2.8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.

2.9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.

2.10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s uživatelem, viz odstavec 7.

2.11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

2.12: Při převzetí zboží zákazník obdrží účetní doklad, který souží zároveň jako dodací a záruční list, elektronicky, neřekne-li jinak. 

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

3.1: Kupující má právo podle § 1829 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.

3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

3.3: Úhrada spojená s dopravou vraceného zboží jde na vrub kupujícího.

3.4: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.

4. Práva a povinnosti prodávajícího

4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list bude zaslán elektronicky (na vyžádání i se zbožím). Návod v češtině bude zaslán zákazníkovi elektronicky po odeslání zboží prodávajícím na uvedenou dodací adresu, neřekne-li nakupující jinak.

4.2: Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a slouží pouze pro interní potřeby obchodu, identifikaci zákazníka, zkvalitnění spolupráce, reklamace atd. V žádném případě nebudou poskytnuty třetím osobám. Odesláním registrace dává uživatel souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů o uživateli a o jeho nákupech.

4.3: Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá. (Je možné až po kompletním vyřízení objednávky.) 

4.4: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu. 

4.5: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

5. Práva a povinnosti kupujícího

5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.

5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

5.4: Kupující před dokončením objednávky souhlasem s těmito obchodními podmínkami zároveň potvrzuje, že splňuje podmínky pro nákup zboží, které si objednává. Zejména se jedná o věková omezení uvedená v popisu zboží na stránkách internetového obchodu.

6. Dodací podmínky

6.1 Dodací podmínky pro Českou republiku.

6.1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou nebo přes Zásilkovnu a to buď na dobírku (v případě, že objednávka nepřesáhne částku 1500 Kč), nebo při platbě předem jako doporučená zásilka či cenné psaní/cenný balík. Ve výjimečných případech (na přání zákazníka, před Vánoci apod.) mohou být objednávky odesílány jako balík do ruky/ balík na poštu. Prodávající o tom zákazníka informuje předem.

6.1.2: Cena dopravy a platby pro Českou republiku

Česká pošta/Zásilkovna (doporučeně/cenné psaní)
objednávky do 5000 Kč ………………………………………………………… 65 Kč
objednávky nad 5000 Kč ………………………………………………….. zdarma

platba dobírkou (pro objednávky do 1500 Kč) ………………… +15 Kč
platba převodem ………………………………………………………………. zdarma

6.1.3: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 2-5 pracovních dní.

6.2 Dodací podmínky pro zahraničí.

6.2.1: Zboží je možné zaslat do zahraničí. Poštovné závisí na zemi dodání a může být nastaveno individuálně. Pro přesné informace mne, prosím, kontaktujte.

6.2.2: Platba na dobírku u zásilek do zahraničí není možná.

6.2.3: Prodávající nenese žádnou odpovědnost za vyměřené celní poplatky v cílové zemi. Celní řízení je plně v kompetenci kupujícího. 

6.2.4: Pokud kupující zboží nepřevezme, budeme mu vrácena částka po odečtení veškerých výdajů na zaslání, balení a vrácení zboží zpět k prodávajícímu.

6.2.5: Doba dodání je 3-30 pracovních dnů.

7. Zboží na objednávku

7.1 Zadání zboží na zakázku

7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle spefických požadavků zákazníka.

7.1.2: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.


7.2 Průběh objednání zboží na zakázku.

7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou s uživatelem dle potřeby konzultovány.

7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je uživatel seznámen s dobou dodání a přibližnou cenou.

7.2.3: Po uživateli může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude uživateli vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva. 

7.2.4: Nebude-li uživatel komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.

7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.


7.3 Vyhotovení zboží na zakázku.

7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající uživatele neprodleně.

7.3.2: Zboží je pro uživatele vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%. Cena bude snížena o případnou, již zaplacenou, zálohu.

7.3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinnen zakoupit.


7.4 Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.

7.4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod či platbu v hotovosti (při osobním předání).

7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty/Zásilkovny.


7.5 Vrácení a reklamace zboží na zakázku.

7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.

7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.

8. Reklamační řád

8.1 Záruční doba

8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je minimálně 24 měsíců, na zboží o ceně převyšující 5000 Kč je záruka 48 měsíců.

8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě, montáži nebo instalaci zboží, provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.


8.2 Způsob reklamace

8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky vnitřní poštou a zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady. 

8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií faktury dokládající uzavření kupní smlouvy ohledně reklamovaného předmětu plnění. (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1)

8.2.2: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.

8.2.3: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

8.2.4: V případě uplatnění reklamace si spotřebitel ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.


8.3 Provedení reklamace

8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět odběrateli vrátí.

8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí dodavatel odběratele předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).

8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má dodavatel právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

9. Ochrana osobních údajů

9.1: Správcem osobních údajů poskytnutých za účelem plnění předmětu smlouvy je prodávající.

Identifikační a kontaktní údaje správce

Vendula Nady Stillerová
Vazovova 3218/11, 143 00 Praha 4
IČ: 87554721
Telefon: 608 227 000
E-mail: info (@) nady.cz

9.2: Účel zpracování, rozsah osobních údajů a právní základ pro zpracování

9.2.1: Kupující bere na vědomí, že pro účely uzavření kupní smlouvy, její následné plnění (zpracování objednávky, zajištění vyskladnění a doručení zboží) a případného řešení práv z vadného plnění (reklamací) správce zpracuje a uchová v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR), jeho osobní údaje v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail a telefonní číslo.

9.2.2: Právním základem pro zpracování osobních údajů je v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. b) GDPR plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je kupující.

9.3: Kategorie příjemců/příjemci osobních údajů

Správce se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným subjektům než následujícím zpracovatelům:
a) smluvnímu dopravci, kterého si kupující zvolí v objednávkovém formuláři, za účelem dodání zboží, seznam dopravců je dostupný výše, přičemž údaje budou poskytnuty v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo;
b) provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je internetový obchod zapojen. Právním základem pro zpracování je v tomto případě v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. f) GDPR oprávněný zájem správce, který spočívá ve zjišťování spokojenosti kupujícího s nákupem u správce. Zasílání dotazníků se týká všech kupujících, kteří neodmítli zasílání obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zákona o některých službách informační společnosti (č. 480/2004 Sb.), a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných zde: sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-a-dulezite-dokumenty/. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky může kupující kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě námitky nebude dotazník kupujícímu dále zasílán.
c) provozovateli služby Mailchimp (jméno, e-mail) v případě, že kupující souhlasil s odesíláním newsletteru. Newsletter lze kdykoli odhlásit či upravit preference (odkaz se nachízí v patičce každého e-mailu).

9.4: Doba uložení

9.4.1: Osobní údaje budou správcem uloženy po dobu nutnou ke splnění smlouvy (zpracování objednávky, vyskladnění a doručení zboží) a dále po dobu zákonné záruky (24 měsíců od převzetí zboží) či po dobu poskytnuté záruky smluvní.

9.4.2: Kupující bere na vědomí, že správce má dle § 31 zákona o účetnictví (č. 593/1991 Sb.), povinnost uschovat účetní doklady a účetní záznamy (faktury) po dobu 5 let počínajících koncem účetního období, kterého se týkají (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2018, musí být faktura uchována do konce roku 2023). Správce má také povinnost vyplývající z § 47 zákona o správě daní a poplatků (č. 337/1992 Sb.) uchovat fakturu po dobu 3 let od konce zdaňovacího období, v němž vznikla daňová povinnost související s fakturou (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2018, musí být faktura pro účely daňového řízení uchována do konce roku 2021). Faktura obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení a adresu.

9.5: Práva kupujícího ve vztahu k osobním údajům

9.5.1: Kupující dále bere na vědomí, že dle článků 15 až 21 GDPR má právo:
a) na přístup k osobním údajům, které sestává z práva získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím vymezeným v článku 15 GDPR;
b) na opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají, dále s přihlédnutím k účelům zpracování má kupující právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení dle článku 16 GDPR;
c) na výmaz („právo být zapomenut“), které spočívá v tom, že správce bez zbytečného odkladu vymaže osobní údaje, které se kupujícího týkají, jakmile již nebudou potřebné pro účely plnění smlouvy, pokud není dán jiný zákonný důvod pro jejich další zpracování;
d) na omezení zpracování osobních údajů v případech vymezených článkem 18 GDPR;
e) na přenositelnost údajů dle podmínek článku 20 GDPR;
f) vznést námitku proti zpracování osobních údajů dle článku 21 GDPR.

9.5.2: Správce poskytne kupujícímu na žádost informace o přijatých opatřeních v každém případě nejpozději do 15 dnů od obdržení žádosti.

9.5.3: Správce se zavazuje poskytnout kupujícímu v případě, že využije své právo na přístup k osobním údajům, bezplatně kromě první kopie zpracovávaných osobních údajů také bezplatnou druhou kopii, pokud o ni kupující požádá.

9.5.4: V případě pochybností o zpracovávání osobních údajů má kupující právo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, který je v této oblasti dozorovým orgánem, a podat k němu stížnost.

9.5.5: Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.

10. Závěrečná ustanovení

10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

10.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2018